Dancing Bunny

Assalamualaikum :)

Hello!Welcome to My simple blog .Newbie here ;) thanks visit my blog .do enter do follow , okay?thanks :*
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Nur Amira
BestView: Mr.Google Chrome
Nak cari kawan yang betul-2 baik ada ?
Assalamualaikum , Salam jumaat :) hurm sekejap jea dah nak habes cuti sekolah kan . Terasa makin dekat pulak nak SPM , takut k takut . Okay jangan fikirkan sangat nanti stress .
   Susah kan nak cari kawan yang betul2 baik gila2 ? untung siapa yang dapat . Hurm dari sekolah rendah sampai ni aku takde pun kawan yang betul2 baik. Kawan baik setiap tahun tukar2 semua lupa aku yang lama2 masing2 umur dah meningkat perangai pun dah berubah yela aku mana boleh bebas n jenis aku kalau nak keluar rumah pun ikut mood sebab memang tak suka sangat keluar rumah . Kalau dapat kawan yang macam aku nak serious aku takkan sia2kan dia . Hurm sebelum2 ni pun ade kawan baik tapi dia tikam belakang dalam masa yang sama rampas bf aku . Itu ke namanya kawan ? lawan namanya :'( sedih k sedih . Hurm tapi aku tak suka bermusuh rasa macam bodoh kan kalau gaduh sebab lelaki yang belum tentu jadi suami kita suatu hari nanti ? k chill :) kawan ? semua orang perlukan kawan . Aku tak suka ade kawan tapi untuk cari bila masa susah kau jea ! Aku manusia jugak nak jugak rasa ade kawan yang boleh caring n semuanya lah :) Hurm tak apa lah . maybe ade hikmah disebalik semua nih kan :)
    Okay , malas nak story panjang2 ni pun tengah demam tak baik lagi haha xD k Assalamualaikum :)







Older Post | Newer Post