Dancing Bunny

Assalamualaikum :)

Hello!Welcome to My simple blog .Newbie here ;) thanks visit my blog .do enter do follow , okay?thanks :*
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Nur Amira
BestView: Mr.Google Chrome
Rindu Abang Saya :')
Assalamualaikum , hey ! :) harini nak story pasal abang angkat yang lagi satu , hurm sedih aku dengan dia dah tak ade pape now , dia yang tinggalkan aku . Maybe aku membosankan dia sebab tu dia pergi ? but aku dah biase orang buat aku gini . Takpe lah chill k chill -_- , haritu dia tegur dekat im setelah 2bulan menghilangkan diri dia , dia tanya ingat abg lagi tak ? Aku jawab kenal dulu kan bekas abang angkat kite , dia just jawab haha yea ? 2je ? hurm dia tak hargai aku pun :/ aku ni jea ss . it's okay but aku bersyukur sebab dapat kenal dengan dia walaupun dia tak hargai aku . Semenjak dia dah ade pasangan tu lah dia lupe . Tak dapat nak story banyak pasal abg sebab tak rapat macam mule-2 dulu :'( ok abg jaga diri , adik sayangkan abang ^^ Assalamualaikum :')



                                              sayang abang :')


Older Post | Newer Post