Dancing Bunny

Assalamualaikum :)

Hello!Welcome to My simple blog .Newbie here ;) thanks visit my blog .do enter do follow , okay?thanks :*
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Nur Amira
BestView: Mr.Google Chrome
Kawan Rapat Saya :*
Assalamualaikum dan selamat malam sabtu , hee ^^ malam ni bosan lah and rajin nak update blog neh . Nak story pasal kawan paling rapat dekat sekolah dari masuk gate sampai nak keluar gate XD haha luar sekolah memang kitaorang tak rapat langsung , serious meyh . Jumpa kat luar sekolah macam tak rapat . haha pelik2 je kan kitaorang nih jenis perangai dah macam tu nak acane :p but kiteorang macam sweet best friend , bukan les OKAY :DD bile bosan mule lah perangai gile gelak tak habes-2 . Sampaikan kawan-2 laen jeles n selalu tegur , bila salah sorang tak datang kawan mesti tanya ehh mana kawan kesayangan kau tu ? haha whatever ade aku kesah diaorang nak cakap apa asalkan aku sayang kawan aku . eyh2 tak masuk dalam topik lah haha :/ Selalu jugak lah gaduh dengan dia but tak pernah bergaduh perkara yang terlalu serious. settle cara baek . kadang2 tu suka buat dia jeles dengan aku , example : rapat dengan kawan yang laen mulalah dia buat duckface n tarik tangan aku . haha sweet tak ? kau ado ? huhu sorry kalau terover XD hurm sebenarnya kitaorang rapat dari form4 sampai 2013 form5 , sebelum-2 ni tak rapat sebab tak satu kelas jumpe pun tak tegur , bila dah rapat mula la berkepit huhu orang lain pun macam tu kan ? mula-2 kenal-2 gitu lelama okay lah :) hee , btw walaupun tak rapat dekat luar hanya di sekolah jea aku happy sebab dapat kenal kawan2 yang sporting , happy , caring , suka bergurau , lawak2 sokmo. btw birthday kitaorang dekat gila haha dia 14/11/96 aku 15/11/96 sweet kan ? susah nak cari bff yang tarikh dekat sama gile haha kdah nanti jadi panjang pulak citer neh , hurm btw ni pitcure bff saya dekat sekolah


                                                 iloveushierah <3 take care yourself :)


Older Post | Newer Post