Dancing Bunny

Assalamualaikum :)

Hello!Welcome to My simple blog .Newbie here ;) thanks visit my blog .do enter do follow , okay?thanks :*
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Nur Amira
BestView: Mr.Google Chrome
My Sister
Assalamualaikum , Harini nak update pasal kakak angkat saya . Dia dulu stay jb kerja pun dekat sana . Kenal pun dalam mukabuku . Ini bukan cinta mukabuku tapi bertemu kakak di mukabuku okay apa aku mengarut nih ? hahah . Btw , dah 2tahun dia jadi kakak angkat aku tapi sekali pun tak pernah jumpe . Text memang ade call takpernah aku pun taktahu kenapa maybe dia sebok kerja kfaham :') hee , Selalu kalau text pun bukan kakak yang balas tapi bf dia . hahah aku taknak nanti jadi perampas but semua okay kakak aku jenis tak kesah dia percaya aku bukan macam tu . Sayang kakak ketat-2 :* muah setapak hee ^^ Haa lagi satu benda lupe nak story , nama kite dengan kakak angkat kite nih sama ejaan pun sama , sebiji lah sama tapi nama ayah tak sama lah haha :D Nur Diyana nama kiteorang . Sweet tak ? korang ade ? takde kan ? kjakun sikit aku ni . Hurm tak sangka pulak hubungan aku dengan kakak lame yelakan sebab contact pun jarang nak jumpe pun jauh . Kadang-2 jea dia ade masa text aku tanya khabar . Wee awesome <3 Now , kakak dah pindah Muar , dekat sikit lah adik nak jumpe tapi adik pulak tak pergi Muar lagi sebab takde sape nak bawak , haha maybe next time adik datang :D kakak jage diri , hope hubungan kakak dengan bf kakak forever , Aamiin ^^ Hope jugak hubungan kakak dengan adik kekal sampai bile-2 . Imissyou iloveyou damm much kakak <3



                                                    Sayang Kakak Diyana Damm Much :*


Older Post | Newer Post