Dancing Bunny

Assalamualaikum :)

Hello!Welcome to My simple blog .Newbie here ;) thanks visit my blog .do enter do follow , okay?thanks :*
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Nur Amira
BestView: Mr.Google Chrome
My Close friends :')
Assalamualaikum hye-2 ^^ 27/12/12 Khamis 17.28 . Hurm , harini hujan lebat sejuk ouh :') Hee harini rajin nak update blog sebelum dah naek sekolah nanti takut tak sempat nak update maklumlah nanti dah naek homework mesti banyak . Insyaallah kalau ade masa maybe update lah eyh-2 ? hee :)
     Harini nak story pasal kawan Dyna . Eyh-2 hope dia tak marah Dyna update blog harini pasal dia . Sebab tak mintak izin dia pun nak story nih . Senyap-2 lah nanti dia tau kang . Haha :D Btw , kenal pun dalam fb jea . Nak jumpe boleh dekat tapi ade jea halangan . Takpe insyaallah one day jumpe jugak :') Eyh sebenarnya aku sayang dia ? Dia pun sama maybe ? Haha sorry perasan rasanya nih . Hurm rindu nak otp dengan dia macam haritu . Gayut lama-2 pastu nyanyi sama-2 layan jiwang . Ahaa rupanya dia pun minat jiwang baru tau tapi dia tak layan sangat . But request lagu yang dia minta aku nyanyikan alhamdulillah banyak yang aku tahu . But , tak adil aku nyanyi untuk dia banyak tapi dia nyanyi untuk aku sikit . Haha okay la tu maybe suare Dyna sedap kot sebab tu dia suke ? Eyh perasan lagi hahah :') Btw , aku suka bila dengar dia gelak , comel jea :) Muncit-2 ~ haha . Aku happy sebab dapat kenal dengan dia , dia caring , baek semua lah as a friend kan awak ? :') hee . Hope bila kita dapat jumpe nanti kita nyanyi sama-2 eyh :') walaupun suare kite tak macam penyanyi terkenal hahah ^^ Dyna doakan yang terbaek untuk awak untuk SPM 2013 kita sama-2 exam hope result SPM kite okay dan tak mengecewekan insyaallah :') Okay awak jaga diri ^^ Sebelum tu Dyna minta maaf sepanjang persahabatan kita ni jikalau Dyna ade sakitkan hati awak marah awak dan lain-2 mana lah tau kan :') Hope awak maafkan Dyna n Dyna dah lama maafkan awak . Eyh tak payah nak awak sangat lah kan ? Haha :') Hurm ~


                                      Eyh-2 terletak gambar dia pulak XD Hope tak marah ^^
Okay Assalamualaikum :')


Older Post | Newer Post