Dancing Bunny

Assalamualaikum :)

Hello!Welcome to My simple blog .Newbie here ;) thanks visit my blog .do enter do follow , okay?thanks :*
Tagboard!




Big Claps

Template: Iwani Johana
Freebies:Atiqah
Editor:Nur Amira
BestView: Mr.Google Chrome
Adik Angkat :')
Assalamualaikum semua , Harini 25/12/12 Selasa . Sekejap jea dah nak naek sekolah kan ? Keyh aku benci kalau cakap pasal sekolah . kenapa ? Entah , malas sebab ade exam besar SPM . Meoww , ahah k dah stop cakap pasal sekolah. Btw , harini tibe-2 mud rajin nak update blog pepagi cenggini . Nak citer pasal adik angkat kite ^^ hee , dia comel , cantik , lemah lembut , suka senyum , kecik jea budak nye . Eyh dik jangan marah kakak cakap adik kecik gurau jea <3 hee , kitaorang mula kenal masa dia add aku dalam fb dia post dekat wall thanks approve . Pastu dy im entah dah lupa apa yang dia cakap tapi yang aku ingat dia mintak aku jadi kakak angkat dia then aku terima masa tu umur dia 13tahun . Then sampai lah sekarang kitaorang still lagi ade hubungan kakak adik . Ahaa sebenarnya kitaorang satu sekolah , tapi tak selalu jumpe sebab dia menengah bawah aku menengah atas , nak jumpe serious payah . Satu cara nak jumpe senang jea aku datang kelas dia jumpe dah rindu sangat sampai buat-2 pinjam barang then esok pulangkan balik dapat jumpa dua kali . Hahah :') Aku suka tengok dia senyum serious dia lawa comel no wonder la ramai minat dia kan ? Ahaa aku pun tak sangka dia mintak aku jadi kakak angkat dia . Nak tahu kenapa aku tak caya ? yelah biase budak lawa dapat kakak lawa jugak tapi aku simple jea biase-2 tak lawa macam dia but aku bersyukur ade adik angkat lawa macam dia . Baek caring semua adelah . Aku jeles keyh kalau dia ambek kakak angkat laen n dia pun jeles jugak kalau aku ambik adek angkat laen but kitaorang dah janji sama-2 tak nak cari yang laen . Kitaorang hope boleh kekalkan hubungan kakak adik ni sampai akhir hayat insyaallah kalau takde yang menghalang. Adik ingat tau janji kita apa ? Ahaa lupa siap kakak cium nanti . Btw , walaupun kekadang kakak sombong dengan adik dekat sekolah selalu bukan sebab apa kakak segan . hahah adik pun sama kan segan dengan kakak :') kakak faham but dalam hati sayang , rindu semua ade kan ? hee sama lah dengan kakak . Eyh rasanya dah panjang sangat bercerita nih . Nak stop . Adik jaga diri walau dekat mana pun . Kakak sayang adik , rindu adik damm much . Okay ? iloveyou :*
Assalamualaikum :')

                                                       iloveyousodammmuch :*


Older Post | Newer Post